miercuri, 21 iulie 2010

Mesaj al Dl.Tudor Toader pentru locuitorii din Vladeni

Dragi cetateni ai locurilor male natale,

Va scriu cu mare placere din aceste locuri legendare ale Texasului , transmitandu-va cele mai sincere urari de bunastare.
Sunt plecat pribegind in lumea mare de mult timp , dar gandurile , totdeauna m-au dus acolo unde dumneavoastra traiti.
Am muncit peste tot locul mult si greu, insa multe nopti am scris despre tara si locurile copilariei mele.Totdeauna am credinta in Dumnezeu si m-a salvat , pe toate drumurile sortii mele , dandu-mi putere de a pune pe un petec de hartie ganduri sincere , vazute si traite.
Sunt fericit ca pot lasa si eu ceva , ceva scris , pentru istoria comunei Vladeni si Baraganul copilariei mele, pentru pamantul tarii mele care nu are asemanare.
Sunt fericit ca pot lasa in urma un fecior de toata nadejdea: a muncit mult , studiind in domeniul artei vizuale devenind artist de conceptie grafica , pictura si sculptura.Filmele la care a lucrat sunt in toata lumea.Este un nume cunoscut in America.
Doresc sa transmit cu aceasta ocazie copiilor comunei Vladeni sa invete mult , sa citeasca mult , totdeauna cu credinta in izbanda, sa fie mandrii de tara lor si de Baraganul lor fara pereche.
....................................................................................................................................................................
Cu multumiri ,
Tudor Toader
23 aprilie 2007 , Austin ,Texas , USA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu